January 02, 2007

28 (1/2007)










6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ai fost in tren? Cum a fost? An nou fericit!

6:13 AM  
Blogger diana iurkiewicz said...

Multumesc, un an minunat si tie.
Ce sa zic.. eu visez la revelionul asta in tren de mult timp (cu mult inainte sa apara treaba asta) asa ca nu pot sa fiu decat foarte subiectiva:D Mi-a placut, a fost aproape perfect. Singura chestie cu adevarat nasoala a fost ca la un moment dat n-a mai fost caldura (cam o ora) si ne-am imbolnavit pe capete:D Probabil carcoteii ar zice mai multe, dar eu nu:) In orice caz.. trece altfel timpul intr-o intamplare din asta.
(pozele astea de aici nu se vad prea bine din cauza unor probleme tehnice pe care le-am avut la prelucrare/postare) - se mai pot vedea pe siteul profm la stiri :)

7:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Si eu vroiam dar...hmmm am aflat prea tarziu si nu stiam sigur cum ajung in acel tren, am vizitat site-ul dar nu am reushit sa ma lamuresc. Ceva cu o lista de inscriere...nu prea a fost promovat cum trebuie. la anul daca mai este vin si eu. :)

2:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu prea stapanesti fotografia cand e vorba de o lumina pe care tu nu o cunosti... :)
Parere personala de amator...
Nu inseamna ca nu ai poze care imi plac...
Intr-una din ele este fratimiu... =)) ... sa vezi ce rad maine de el ...

PS: nici eu nu stapanesc lumina prea bine in alta parte decat in "studioul meu".... si nici acolo bine...

4:12 PM  
Blogger diana iurkiewicz said...

pai hotaraste-te.. lumina sau fotografia?

1:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu prea stapanesti fotografia cand e vorba de o lumina pe care tu nu o cunosti... - are dreptate

2:54 AM  

Post a Comment

<< Home