July 29, 2007

36











3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

O curiozitate: cand a avut loc pana la urma spectacolul si unde? M-am invartit si eu sambata prin parcul Tineretului, alaturi de multi alti oameni nedumeriti, de pe la 21:30 la 22 si ceva.

1:11 AM  
Blogger diana iurkiewicz said...

si eu m-am invartit putin dar erau niste "indicatoare" pe-acolo pe foi a4 :D a fost in "capatul" opus al lacului fatza de cafeneaua actorilor. (partea dinspre eroii revolutiei cum ar veni). cam pe unde sunt podurile mici. a inceput pe la noua jumate (nu stiu daca exact atunci) si a tinut pana pe la 22.45

1:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu am vazut indicatoarele si nici in partea accea a lacului nu am mai ajuns :( (nu se vedea nici o lumina incolo).

3:08 AM  

Post a Comment

<< Home